Merkgericht denken is niet alleen het ontwikkelen van een huisstijl en het ophangen van een logo.

Nederland telt meer dan 450 winkelcentra en ze wedijveren allemaal om dezelfde consument. De beste manier om op te vallen en meer consumenten aan te trekken in een concurrerende omgeving is het creëren van een eigen merkidentiteit. Merkgericht denken met een onderscheidende ‘look and feel’ die de doelgroep aanspreekt zullen helpen bij het positioneren van een winkelcentrum.  Op deze manier biedt je de consument een prettige winkelbeleving waardoor ze zich thuis voelen en blijven terugkomen. Eenduidig zijn in de boodschap die je communiceert in alles wat je doet is dan een “must” ! Daarnaast is er een continue inspanning nodig om op consequente wijze de merkidentiteit in de gedachten van uw consumenten te krijgen en te houden.

Kijk maar eens op:

www.stadshartamstelveen.nl

logo_asv

www.bataviastad.nl

logo batavia

www.maasblvd.nl

Schermafbeelding 2013-12-06 om 16.19.26