Consumentenacties met je mobiel via interactieve abri’s

Je ziet steeds vaker dat merken de consument opzoeken via de smartphone. Leuke sprekende acties om de consument aan zich te binden. CBS Outdoor is een van de marktpartijen die zich hier heel nadrukkelijk op ingezet heeft en merken in verbinding brengt met de consument.

Door de abri’s een interactief element mee te geven, hebben ze een nog sterkere aantrekkingskracht op voorbijgangers. Op deze wijze kan je de dialoog met je doelgroep aangaan. Zet bijvoorbeeld een quiz uit of vraag naar de favoriete vakantiebestemming van je doelgroep. Sommige systemen kan je zelfs zo instellen dat deze op unieke wijze reageren op mannen of vrouwen. Ook zijn er mogelijkheden om foto’s te maken en deze te delen via social media,  aldus CBS Outdoor.

Om je een beetje een idee te geven wat er allemaal mogelijk is, hebben we een aantal outdoor reclame-campagnes opgezocht die de kracht van interactieve elementen goed weergeven.

Schermafbeelding 2013-12-05 om 11.25.57

Schermafbeelding 2013-12-05 om 11.50.04

Schermafbeelding 2013-12-05 om 11.50.52